تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی

چهار شنبه 29 آذر 1394
ن : علیرضا

تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی

تحقیق-تأثیر-استرس-بر-افت-تحصیلی

تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی

گروه ما با عرض سلام و احترام خدمت شما سروران ، تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی را ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و تهیه فایل لطفا روی دکمه دریافت فایل کلیک نمایید :

فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 33
حجم فایل: 40
قیمت: : 12000 تومان

بخشی از متن:
بخشی از مقدمه:
15 تا 30%  دلایل افت تحصیلی در میان دانش آموزان به دلیل اضطراب و استرس در سر جلسه است. تعریف افت تحصیلی: افت از نظر لغت به معنای کمبود کمی و کم و کاست و نقصان است منظور از افت تحصیلی دانش آموزان کاهش عملکرد تحصیلی دانش آموزان از سطح رضایت بخش به سطحی نا مطلوب است. همچنین افت تحصیلی در لغت به معنای ضایعات منابع کردن که بیشتر از نظر اقتصاددانان مطرح شده است اما در بعضی از متون فارسی کلمه ترک تحصیل نیز معادل افت تحصیلی در نظر گرفته شده است. عبارتی افت تحصیلی عبارت است از نزول از یک سطح بالاتر به سطح پایین تر در تحصیل و آموزش. افت تحصیلی به معنای ذقیق آن زمانی است که فاصله قابل توجهی بین توان و استعداد بالقوه و توان بالفعل فرد در فعالیتهای درس و پیشرفت تحصیلی مشهود است. اگر چه این تعریف می تواند همه کسانی را که به دنبال شکستهای پی درپی از تحصیل عقب مانده اند و یا به اصلاح مردود شده اند را در برگیرد اما مفهوم افت تحصیلی صرفاً در تجدیدی خلاصه نمی شود می تواند شامل هر دانش آموز و هر دانشجوی شود که اکتسابهای دانشجویی و آموزشگاهی او کمتر از توان بالقوه و حد انتظار اوست.

فهرست مطالب:
فصل اول
مقدمه
عوامل داخلی 
بیان مساله 
ضرورت و اهداف مساله 
اهداف تحقیق 
سوالات تحقیق 
فرضیه های تحقیق 
مفاهیم و متغییرهای تحقیق 
مبانی نظری 
فصل دوم
پیشینه تحقیق 
نتیجه گیری پیشنیه تحقیق 
فصل سوم
انواع اضطراب 
الف) اضطراب مزمن 
ب) اضطراب حاد
ج) اضطراب تسهیل کننده یا تسریع 
اضطراب در حد رفتار
اضطراب در سطح ارتباط 
بیان اضطراب در سطح شناختی 
شیوه های درمانگری اضطراب 
عوامل خانوادگی مؤثر بر اضطراب امتحانات 
فصل چهارم
روش شناسی تحقیق 
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه گیری:
روش تجزیه و تحلیل داده ها 
فصل پنجم
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی, تحقیق تأثیر استرس بر افت تحصیلی, تأثیر استرس بر افت تحصیلی, استرس بر افت تحصیلی, دانلود مقاله تأثیر استرس بر افت تحصیلی, مقاله تأثیر استرس بر افت تحصیلی, دانلود تحقیق بررسی تأثیر استرس بر افت تحصیلی, تحقیق بررسی تأثیر استرس بر افت تحصیلی, بررسی تأثیر استرس بر افت تحصیلی, دانلود تحقیق بررسی تاثیر استرس بر تحصیل, تحقیق بررسی تاثیر استرس بر تحصیل, بررسی تاثیر استرس بر تحصیل, دانلود تحقیق بررسی اثر استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان, تحقیق بررسی اثر استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان, بررسی اثر استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان, اثر استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان, استرس بر افت تحصیلی دانش آموزان,